1.   תקנון מנוסח בלשון זכר כך אופנה לשני המינים כאחד וללא הבדל .

2. הסדנה מורכבת משני חלקים 

2.1חלק ראשון מפגש של כמה שעות מטרת המפגש גמילה מסיגריות 

2.1החלק השני של הסדנה מתחלק ל 2 מפגשים נוספים אשר מטרתם לעזור לנגמלים להפוך להיות אנשים לא מעשנים . 

2.3 המפגש הראשון של החלק השני עוסק בזיהוי עיוותי חשיבה והרגלים והקניית כלים להתמודדות 

2.4המפגש השני של החלק השני עוסק בזיהוי ההשלכות הרגשיות שהסיגריה הותירה והקניית כלים להתמודדות 

3. בנוסף יתקיימו מפגשי תמיכה, רק משתתפי הסדנה אשר עברו את 2 החלקים הראשון והשני במלואם יוכלו להשתתף ולקבל תמיכה בקשיים שמלווים את תקופת ההפסקה מהסיגריות 

3.1 הסדנה בכללותה הינה פרונטלית , יחד  עם זאת לחברה יש את הזכות לקיים את הסדנה און ליין – דרך מחשב באמצעות זום ואו כל תוכנה אחרת מכל סיבה לרבות , הגבלות מפגש פיזי מכל סיבה שהיא שתקבע על ידי המדינה לרבות מגפת הקורונה -מלחמה , ומכל סיבה שיווקית -עסקית שיש לחברה בנוסף לחברה יש הזכות להעביר את הסדנה און ליין דרך המחשב מכל סיבה שהיא וההחלטה הסופית תהיה של החברה בלבד . 

4 עלות הסדנה הינה כפי שהחברה קובעת והמחיר יינתן ללקוח בעת שיחת האפיון וההתאמה לסדנה 

4.1 ביטול עסקה ייעשה על ידי הצרכן תוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ובתנאי שלא השתתף בסדנה .

4.2 ההודעה לביטול העסקה תימסר לחברה על ידי הצרכן בעל פה  בטלפון ונשמרות לשם בקרת האיכות , בכתב לכתובת המלאכה 2 רעננה : להלן כתובת החברה , באמצעות מייל לכתובת   [email protected]  

5. ביטול עסקה בכפוף לסעיף 11 לתקנון שמתבצע שלא עכב אי התאמה ואו אי קיום הסדנה במועד שנקבע ומבלי שניתנו לצרכן אפשרויות אחרות לקיום הסדנה , או כל הפרה אחרת של ההסכם מצד החברה , החברה תשיב את כספו של הצרכן בתוך 30 יום מיום הודעת הביטול בניכוי דמי ביטול על סך 5% משווי העסקה או 100 ₪ הנמוך מבניהם

6. החברה תמסור לצרכן עותק מהודעת ביטול החיוב שהחברה מסרה לחברת האשראי 

7.  צרכן בעל צרכים מיוחדים -מוגבלויות -עולה חדש ואו אזרח ותיק  רשאי לבטל את העסקה בתוך 120 ימים מיום עשיית העסקה בכפוף ביטול עסקה ייעשה על ידי הצרכן תוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ובתנאי שלא השתתף בסדנה .

 ההודעה לביטול העסקה תימסר לחברה על ידי הצרכן בעל פה  בטלפון שמספרו____להלן מספר טלפון החברה – יצוין שכל השיחות בחברה מוקלטות ונשמרות לשם בקרת האיכות , בכתב לכתובת המלאכה 2 רעננה : להלן כתובת החברה , באמצעות מייל לכתובת   [email protected] , ובתנאי שלא השתתף בסדנה . החברה רשאית לדרוש מהצרכן להמציא תעודה המוכיחה את המוגבלות כאמור בסעיף 14 לתקנון החברה .יחד עם זאת החברה לא תדרוש גילוי מסמכים נוספים לשם מימוש זכות הביטול 

8. למען הסר ספק , החברה ראשית ויש לה את הזכות לתבוע את הצרכן וזאת בהתאם לחוק באם הסב לה הצרכן נזקים אשר אסורים על הצרכן לשימוש – ואו ביצוע על פי חוק 

9. צרכן שיבקש לבטל עסקה בשל היותה באון ליין 

א. בכפוף לסעיפים 11 , 11.1, 11.2 

ב. הצרכן השתתף בחלק הראשון של הסדנה , ןהחברה החליטה שהחלק השני של הסדנה ותבצע דרך המחשב , לצרכן לא תהיה הזכות לבטל את העסקה ואו לקבל החזר כספי יחסי .

ג. למען הסר כל ספק עלות הסדנה הינה במלואה בגין החלק הראשון – מפגש אחד , יתר המפגשים הינם ללא עלות עד להשגת התוצאה ואו עד תום שנה .

10. הסדנה נערכת ומתבצעת באזור המרכז- שרון , לחברה יש את הזכות להעביר את מיקום קיום הסדנה ובתנאי שיהיו התנאים הבאים , חניה זמינה ( תשלום ככל שצריך יחול על הצרכן ) תחנת רכבת בקרבת מקום  או תחנת אוטובוס זמינה מכל הארץ אלה אם החברה תבחר להעביר את הסדנה בזום בכפוף לסעיף 10.1 לתקנון  . לצרכן לא תהיה כל זכות לבקש החזר כספי בשל העברת הסדנה למיקום אחר מכל סיבה שהיא , הצרכן מבין ויודע שהסדנה משודרת גם באון ליין ( זום ) במקביל למפגש הפרונטלי ולצרכן יש את האפשרות להתחבר לסדנה דרך הזום .

10. התשלום הכולל בגין ההשתתפות לסדנה מכיל בתוכו דמי הרשמה על סך 890 ₪ סכום  זה אינו כלול בהחזר הכספי האמור בסעיף 11-11.1-11.2-11.3  ולצרכן לא תהיה כל דרישה ואו טענה בגין דמי הרישום האמורים .סעיף זה כפוף לכל תנאי התקנון, על כל סעיפיו ותתי הסעיפים 

11. הסדנה אינה אישית ומתקיימת בשיתוף מספר משתתפים , המשתתפים מגיעים מכל רחבי הארץ ללא הבדלים של דת גזע ומין , הסדנה פונה לכלל האכלוסייה .

12. במידה והצרכן יבחר להשתתף בסדנה אישית עלות הסדנה תתומחר ותוגש לצרכן לאישורו 

13. השתתפות בסדנה מותנית בחתימה על טופס השתתפות בסדנה 

14.הצרכן יודע ובהשתתפותו בסדנה אף מאשר כי הסדנה מצולמת וכי יתכן שבחלק מהתכנים יבוצע שימוש לטובת החברה לרבות שיווק הן דיגיטלי והן בעמודי הרשתות החברתיות של החברה , לצרכן לא תהיה כל דרישה ואו טענה בגין האמור . הצרכן לאחר שראה שימוש בתמונתו ואו סרטון וידיאו בו משתתף ואו הקלטה בה נשמע קולו ובוחר הצרכן שלא לקחת חלק , יפנה הצרכן בכתב לחברה לכתובת המצוינת בתקנון זה והחברה תסיר את האמור בתוך 30 ימי עסקים .

15. החברה תפנה לצרכן באמצעות המדיה הדיגיטלית וכן באמצעות שיחות טלפון ומסרונים הלקוח נותן את הסכמתו . הצרכן יכול לבקש על פי חוק שלא לדוור אותו והחברה תעשה כן.

16.בחלק השני של הסדנה במפגש הראשון והשני וכן במפגשי התמיכה  תהיה מצלמה והצרכן יתבקש לפרגן לחברה במידה והפסיק לעשן , לצרכן יש את הזכות המלאה שלא להסכים להצטלם ואו להשתמש במסרונים ואו כל צורה אחרת , החברה תכבד את רצונו . 

17. הסדנה הינה שיטה ייחודית של רפאל אגת , יחד עם זאת לצרכן ידוע כי שיטות ה NLP  מיינדפולנס CBT הינן שיטות טיפול ידועות ומוכרות והן אינן השיטה של רפאל אגת ,רפאל אגת מבצעת שימוש בשיטות טיפול אלה ופיתחה שיטה ייחודית שכוללת אף ניתוח טיפוסי גוף על פי המחקרים של הפסיכולוג ווילאם רייך , שימוש במודלים של פבלוב ופרמידת הצרכים של מאסלו ועוד , בנוסף יתכן שהסדנה תראה דומה בתכניה לעוסקים אחרים בתחום הגמילה יחד עם זאת ואף על פי כן מבצעת חברת רפאל אגת שימוש מושכל בשיטות אלה ונוספות לאחר חקר רב שנים בתחום .

26. חברת רפאל אגת אינה חברה רפואית ואינה באה להחליף עצה ואו הנחייה רפואית דל הצרכן באשר היא , נהפוך הוא החברה מבקשת מהצרכן להישמע להנחיות הרופא באשר הן . 

27 שיטת רפאל אגת אינה כוללת שימוש בכדורים ואו כל תרופה מכל סוג ,השיטה מבוססת על הקניית הגיון בריא ושכל ישר 

28. החברה מציגה את השיטה כקלה יחד עם זאת המילה קל הינה יחסית ותלויה בהרבה גורמים החברה לא נושאת בכל אחריות באים הסדנה תהה קשה לצרכן 

29. הצרכן מבין שהסדנה הינה תהליך מתמשך , חלק מהצרכנים יפסיקו לעשן כבר במפגש הראשון חלק יפסיקו במהלך החלק השני של הסדנה , חלק יפסיקו לאורך השנה בהשתתפות המפגשים השבועיים של התמיכה ,לחברה אין אפשרות לחזות מי מהצרכנים יפסיק לעשן באיזה שלב ומתבססת על נתונים סטטיסטיים , לצרכן לא תהיה כל דרישה , תלונה , ותביעה אלה אם סיים את השנה כאמור בתקנון זה על כל סעיפיו .

30. הסדנה עוסקת בגמילה מסיגריות , יתכן שבמהלך הסדנה ידובר על התמכרויות שונות ויתכן שהצרכן אף יגמל מהתמכרויות אלו בעקבות ההשתתפות בסדנה יחד עם זאת , האחריות של החברה הינה בגין הגמילה מהעישון בלבד 

31. הצרכן מבין והוא מאשר בזאת כי התקנון וההסכם עליו הוא חתום הם הקובעים בכל עניין ודבר והם מתגברים על כל הבטחה בעל פה ואו בשיחת טלפון , בכל מקרה של מחלוקת תקנון החברה עליו חתום הצרכן וכן טופס ההסכמה להשתתפות בסדנה הם אלו שיקבעו ויתגברו על כל טענה אחרת .

32.החברה מבצעת שיתופי פעולה עם חברות שונות כגון : חדרי כושר פילאטיס תזונאים ועוד , החברה אינה אחראית על כל המשתמע מהקשר בין הצרכן לבין החברות שאיתם החברה מבצעת שיתופי פעולה למען הסר ספק החברה אינה גובה כספים מחברות השת"פ וכי הינה מתווכת בלבד בין 

הצרכן לבינה . הצרכן מצהיר בזאת כי הוא מבין יודע ומסכים כי בכל מחלוקת שתהיה לו עם חברה איתה החברה משתפת פעולה , תהה זאת מחלוקת בין הצרכן לבין חברת השת"פ ולחברה לא יהיה כל צד והצרכן לא יוכל לבוא בדרישות ואו בטענות כלפי החברה .

33.אופן התשלום לחברה יהיה באמצעות כרטיס אשראי , העברה בנקאית , פייבוקס , ביט. למען הסר ספק הצרכן יוכל להשתתף בסדנה רק לאחר ששילם את מלוא עלות הסדנה לחברה .צרכן אשר לא יסדיר תשלום מלא כאמור לא יוכל להשתתף בסדנה גם אם הגיע ביום הסדנה ןביקש להשתתף . הצרכן מבין שהתשלום מתבצע און ליין בלבד וביום הסדנה אין אפשרות להסדיר תשלום פרונטלי 

34. המנחה בסדנה יכול להשתנות קרי , החברה מתחייבת לקיים את הסדנה אך אינה מתחייבת שהמנחה שהעביר את הסדנה הראשונה יהיה זה שינחה את הסדנה השנייה וכו , לצרכן לא תהיה כל תביעה ודרישה באמור , למען הסר ספק החבה בלבד קובעת מי מהמנחים ינחה ובאיזה סדנה ולצרכן לא תהיה כל התנגדות ואו דרישה ואו טענה בעניין 

35. החברה פיתחה את השיטה שלה בהתבסס על שיטות טיפול קיימות , החברה ביצעה חקר לימוד וניסיון רב שנים בתחום , החברה נעזרה בשירותים של בעלי מקצוע מתחום הרפואה הקלינית בדגש על גמילה מהתמכרות על כל ההיבטים לרבות הרגלים עיוותי חשיבה ורגשות . החברה לא ביצעה מחקרים קליניים ,ולא מציגה את עצמה ככזאת . 

35.א הסדנה מוצעת בשני מסלולים שונים על פי בחירת הצרכן . מסלול עם אחריות לכל החיים , מסלול עם אחריות לשנה . ההבדל הינו בעלות הסדנה 

36. התשלום בגין הסדנה כפי שיקבע ירשם על טופס ההסכמה להשתתפות בסדנה , דמי הרישום הינם קבועים סך של 890 ₪ הכלוליםבמחיר שהצרכן שילם .

37. הצרכן יודע מבין ומסכים כי במקרים נדירים בשל אילוצים יתכנו דחיות של מועדי סדנאות להם יינתנו מועדים חלופיים , הצרכן נותן בזאת את הסכמתו לסעיף זה ומוותר על כל טענה ואו דרישה בעניין .

38. המנחים בסדנה אינם מטפלים מוסמכים אך עומדים בהגדרה של מנחה , המנחים אינם באים להחליף טיפול פסיכולוגי ואו פסיכיאטרי .

39. דרכי ההתקשרות עם החברה הינם דרך הווצאפ , וכמו כן בטלפון במייל ובדואר לכתובות כפי שיהיו רשומים בטופס ההסכמה להשתתפות בסדנה 

40.עלות הסדנה הינה אחידה יחד עם זאת לחברה יש את הזכות להעניק הנחות מסוימות  לארגונים ואו גופים ואו לכל גורם  אחר וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה לצרכן לא תהיה כל טענה ואו דרישה בעניין .

41. לצרכן אין כל זכות לבצע שימוש  בשם החברה בשום צורה ללא שקיבל את אישורה של החברה ובכתב .

42. בכל רצון להתקשרות עם החברה לצרכן שנמנה עם הלקוחות של החברה יפנה הצרכן בדרכים המקובלות לפי הפרטים שיהיו רשומים לו בטופס ההסכמה , הצרכן לא יפנה אישית למנחה שלא בזמן הסדנה , לא דרך הרשת החברתית ולא דרך הטלפון והווצאפ אלה אם קיבל את אישור המנחה ובכתב . 

דילוג לתוכן